Donar-me valor

Avui he decidit donar-me valor. Què vull dir amb això? Pressuposar que la gent estarà contenta si la saludo, per exemple. En el club on vaig a fer esport hi ha molta gent, i quasi conec a tothom, doncs els saludo amb decisió sense vergonya, pressuposo que els hi agradarà.
Aquest matí he entrat en una botiga que m'ha semblat que tenien roba bonica, i he agafat dues samarretes, i me les volia provar. L'home que estava darrera el taulell estava mirant l'ordinador i quant li he preguntat on me les podia provar, m'ha dit sense mirar-me;
- Al fondo.
Me les he provat i m'han agradat, li he preguntat quan valien, però no he entès el que m'ha dit;
- Cuánto?
- Está en la etiqueta.
He pagat i com que sé que com més malament et tracta la gent més t'està demanant amor,  li he dit "Muchas gracias" mirant-li els ulls i amb un gran somriure des del cor. S'ha estranyat, i quan em cordava la motxilla m'ha espiat una mica intrigat. Espero haver-li arreglat una mica el dematí, perquè semblava molt amargat.

Comentaris