El robatori

Fa cinc dies van entrar a casa i em van robar quan jo no hi era. Em van fer malbé el pany, em van donar un susto i quan m'ho he mirat amb calma he vist que m'han agafat coses. Un abric de pell molt espectacular que a vegades em posaba i tothom em deia coses; que està passat de moda, que quants animals han matat per culpa meva...  Mai he comprat aquest abric, l'he heretat, i ara ja no el tinc, no és una gran pèrdua. També m'han agafat un petit moble amb tres calaixets, que vaig comprar a Esaouira, Marroc. Era molt bonic i hi guardaba moltíssimes joies sense valor que habia anat acumulant durant els últims anys. No és una gran pèrdua. Què he guanyat amb el robatori? Ara posaré un pany nou doble i una barra de ferro per estar més ben protejida, i he reflexionat amb el que tinc. Tinc una casa preciosa plena de coses precioses, i no la valoro prou. Tinc una vida meravellosa i no la valoro prou. Això és el que he guanyat! Gràcies!

Comentaris