La vida loca

Avui es divendres, al migdia vaig al club a fer gimnàs, desprès a casa d'una amiga a Sitges. Demà dissabte torno a casa perquè em venen a veure uns amics i al vespre a quarts de vuit del diumenge baixaré a Barcelona perquè hi ha Lindy Hop a l'Apolo amb música en directe i he quedat amb els col·legues. A més, amb el professor de ball de l'escola, l'italià, hem parlat i ara em saluda molt amablement sempre, i no me'l puc treure del cap, com una adolescent, encara que crec que no té ni 30 anys...

O sigui  de ser una dona solitària i trista, quan em vaig separar, he passat a ser una noia amb la vida loca. Parlant amb els companys de classe de Lindy, que tots tenen trenta i escaig, m'expliquen que a ells els hi passa el mateix, tenen massa coses per fer i els hi falta temps, no soc gens original!

Comentaris