Confiar

Aquest hivern passat vaig anar a l'Índia i vaig conèixer molta gent. A Cochin, el lloc més europeu, de tots els llocs que vaig estar, vaig conèixer un noiet que tenia una guest house. Vaig estar-hi un dia i mig. Em va tractar molt be, i vaig veure que era un bon negociant. Va contractar un amic seu perquè em portés amb tuc tuc per tot arreu, em va vendre una entrada per anar a veure una dansa tradicional... tot va anar perfecte. Em va demanar la meva adreça de facebook, i ara m'està dient que ve a Barcelona i que busca feina. Quin tipus de feina? Alguna cosa relacionada amb l'ayurveda, diu. L'ajudaré, això no em preocupa, sé que és un bon noi. El que em preocupa és que ve a España perquè te amics a Madrid, però a Barcelona només em coneix a mi, on dormirà? el poder adquisitiu dels indis és cero. Encara no sé com s'ho farà per comprar-se el bitllet d'avió. Hauré de confiar completament i invitar-lo a dormir a casa.

Comentaris

  1. La idea de que vagi a casa teva no és dolenta, pero en el cas de que visquis llunt d´un centre urbà de tamany considerable i on la oferta per aquest tipus d´activitats és més elevada, es reduiran considerablement les opcions per a trobar una ocupació. Potser a Barcelona pot haver-hi algun contacte que intercanvii ayurveda per allotjament..., seria qüestió de publicar-ho en alguna web amb aquest tipus de servei.

    Una abraçada! m´agrada llegir el teu blog!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Escriu un comentari