Emocions

Avui vaig a Barcelona a escoltar al meu fill que fa el seu primer concert en un festival amb els seus "All indians, no chief". Toquen als jardins de la Universitat Central.


Visc a la platja des de fa quatre anys, i quan vaig a Barcelona m'atabalo, m'estresso, no m'agrada. Avui no tinc res per menjar a casa i decideixo anar amb temps i menjar alguna cosa en un bar abans d'entrar al concert. Barcelona està plena d'estrangers en aquest barri a prop de la plaça Catalunya. Penso que quan vaig de viatge les ciutats no m'estressen. Decideixo mirar-me Barcelona com si jo fos una guiri. Ho aconsegueixo. Sec a la barra d'un bar i menjo una mica. Estic tranquil·la i feliç. Crec que el secret és anar amb temps, cosa que no acostumo a fer.

Entro a la Universitat, m'emociono, vaig estudiar el meu primer curs de Químiques allà, fa quaranta
anys. El meu fill està a l'escenari fent probes i el saludo de lluny tímidament, m'emociono, me'n recordo d'un dia quan ell tenia 5 anys que actuava en un teatre amb l'escola i estava molt preocupat perquè vaig arribar una mica tard. Sec a esperar que
comencin i ell és a sobre 
l'escenari d'esquena, té la mateixa figura que el seu pare quan tenia aquesta edat, m'emociono, recordo com n'estava enamorada. El concert comença, m'emociono, és la primera vegada que el veig tocant. El concert segueix, hi ha molta gent escoltant i sembla que els hi agrada, m'emociono, m'agrada que a la gent li agradi. A mi també m'agrada. M'emociono.  


Comentaris