El lindy hop i la vida

Estic a Cerdenya amb una colla d'amics treballant sobre la felicitat. Què ens dona felicitat? El primer que se m'acudeix és el ball, el lindy hop. Ara hem de reflexionar sobre el perquè.

Al lindy hop es pot fer de leader o de follower, normalment els nois fan de leader i les noies de folower, jo faig de follower. I què faig? Em resisteixo no em deixo portar. Perquè? Hi penso. La meva mare era submisa, no perquè el seu cor fos submis - que no ho era gens - sinó perquè la societat li ho exigia. Això li provocava molta irritació. La meva mare era una dona enfadada. Jo no volia ser submisa i no ho he estat. He sigut professora, manava, després directora d'una revista, manava, i a casa  amb el meu company no manava especialment però no era submisa.

Ara estic aprenent l'altre part de la vida, i el lindy hop és perfecte per això perquè el que he de fer és estar atenta al que fa el meu company, sentir la seva energia i seguir-lo sense oposar cap resistència.

Això és el que vull fer a la vida, estar atenta al que passa, sentir l'energia de l'ambient, acceptar-ho i deixar-me portar!




Comentaris