Que divertit!

Avui ha estat un dia molt divertit. Què he fet?
Al migdia tenia partit de tennis amb un crack; m'ho he passat genial. He dinat amb ell i més gent, ha sigut divertit. Després he anat a fer ceràmica, som quatre dones al taller i ho passem molt bé. Després he anat a sopar a un bar que tenien tele, perquè jo no en tinc i m'agrada veure-la de tant en tant. Després he anat a ballar lindy hop a la jam de l'escola. Al cap d'una hora he cambiat de jam, he anat a ballar blues, érem 4 nois i 4 noies, he ballat tota l'estona, genial! Ja eren les 12 de la nit, i aleshores hi havia una festa en un bar aprop d'allà, on hi anàven tots els millors balladors de lindy hop de l'escola. Hi he anat amb un dels noiets amb els que he estat ballant blues, l'he convençut. Hi havia música en viu, un luxe. Allà ha ballat el Max un dels millor ballarins de lindy hop del mon, el Leo el meu profe estimat, i molts més! Ha sigut magnífic. Després un noi que conec m'ha tret a ballar i em ballat un rock genial. Tot ha estat molt, molt be!


Comentaris