Mèxic!


Estic a Mèxic, a la capital, DF, en un barri que ha construït els últims deu anys l'home més ric del mon, l'amo de la telefonica de Mexic i més...   Sembla New York. 

Un jardí vertical massa perfecte i tot..

Ha fet un museu com a regal per la seva nòvia. 


Els meus companys de viatge Marc i Júlia

A dintre el museu ens trobem el pensador de Rodin, l'original? sembla que si...

i tota una planta dedicada a la Sofia Loren
 
El Marc esperant en una paradeta del carrer per un suc de fruita i una dona mexicana amb uns talons altíssims, com van moltes aquí.

Hi ha limpiabotes com a Barcelona quan jo era petita.


Tinc família aquí, que no coneixia.Una cosina del meu pare, la Monse una dona encantadora ens invita a dinar amb els seus fill i nebots, que divertit! 

Anem a un restaurant i menjem ous ferrats amb salsa de tomàquet i per acompanyar ens porten pa dolç i pastes dolces!

El café se'l prenen abans de començar a menjar!




Comentaris