Territori

Avui he entès als gats. Tinc dos gats que viuen a casa des de fa deu anys i fa dos els hi vaig portar dues gatetes; les volien matar, invadien el seu territori.

Avui he anat al meu club com molts dies al migdia i normalment no hi ha ningú al meu vestidor, és una hora d'homes, les dones estan a casa fent el dinar. Davant el meu armari hi havia una dona canviant-se asseguda on sec jo SEMPRE. Aquest sempre em fa creure que el lloc és meu. Me la miro malament i penso que segur que no està asseguda davant del seu armari, segur que ho està fent malament. Resumint; hostilitat de part meva. Com els gats!

Comentaris

  1. És curiós però has descrit el mateix que em passa a mi també al gimnàs! procuro anar a migdia precisament per estar sola, m'encanta estar sola! i, igual que tu, quan em canvi en el vestuari, just davant de la meva taquilla tinc tot l'espai per a mi i puc campar als meus amples ... però en ocasions, hi ha alguna persona que, segurament amb la mateixa idea que jo que ha arribat abans i també aquesta campant al seu aire, i tot i que hi ha lloc de sobres per a les dues ... em molesta! com et comprenc!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Escriu un comentari