La mare


La mare

1- Aprofita el viatge!

Era una de les frases típiques de la mare. Ens ho deia quan desparàvem la taula, quan la paràvem, quan arreglàvem el jardí...
Jo fa dies que em dedico a podar i a arreglar el jardí. Després de podar he de recollir-ho tot, que és molt, i portar-ho a un racó del jardí mig amagat. 
Puc agafar tot el que puc i aprofitar el viatge, o agafar poc cada vegada i fer molts viatges més còmodes. Per mi agafar-ne poc cada vegada és ser rebel, és una forma de trencar els codis de la família. 
I ho faig. Faig mil viatges fins que me'n canso, i ho agafo tot de cop per acabar ja!

Gràcies mare!



2 - Mal de ronyons

La mare arreglava el jardí tota sola, durant moltes hores, ni el pare ni les filles l'ajudàvem. Després es queixava de tenir mal als ronyons. A nosaltres no ens agradava sentir-la, ens feia sentir culpables de no haver-la ajudat.
Jo ara quan feinejo al jardí, em poso un timer per què m'avisi al cap d'una hora. I per més ganes que tingui d'arreglar-ho tot avui mateix, paro quan sona, i mai em fan mal els ronyons!

Gràcies mare!





Comentaris