D'excursió per la montanya

M'he instal-lat a un balneari a Llanars. He anat a donar una volta i he caminat una estona al costat de dues dones, una de 83 i l'altra de 78. Les dues encantadores i amb bona salut. Hem parlat de nets. M'han recomanat anar caminant fins a Camprodón. Ho faig i dino allà. Amanida de bolets i crèpe de verdures amb salsa de ceps, tot boníssim. De tornada camino sota la pluja  durant trenta minuts, però per sort encara no fa gaire fred. Quan arribo em fico al spa. Piscina amb aigua calenta i sauna.
Avui marxo cap a Olot.Aquesta casa m'expliquen, és d'una familia que tenen moltes terres per la garrotxa. És bonica.
Aquesta és una esglèsia molt bonica també.
Vaig fins a Castellfollit de la Roca un poble penjat al costat del riu.
Estem a la garrotja, zona de volcans, i totes les rajoles son de pedre volcànica.
Busco un bar però no el trobo.
Cap a casa! M'ha agradat aquesta petita excursió!

Comentaris