Por

Avui he anat a la platja. M'he assegut davant del mar. A davant meu hi havia un home d'uns quaranta anys i una nena d'uns deu anys, es banyaven. Parlaven un idioma que jo no coneixia. Ell s'ha posat a cantar. He pensat que era moro, per l'entonació del cant i per com ho feia. M'he irritat. He tancat els ulls per concentrar-me en la irritació. Hi he vist por. La irritació era una disfressa de la por. Aquest home està fent una cosa que no fa ningú, això em dona inseguretat i por. El desconegut ens fa por. 



Ara em fico al mar i nedo fins una roca que té musclos. Hi ha un home d'uns trenta anys mirant els musclos amb ulleres de bussejar...  però va despullat! Una altra vegada m'intranquil·litzo; i si em salta al damunt i em viola? sé que és un pensament completament estúpid, però el tinc. L'home no em veu, neda donant voltes. Ara em veu, i s'espanta! Immediatament se'n va nedant cap al trencall on hi ha la seva dona, despullada, vigilant-lo! em moro de riure! per dintre.

Comentaris

  1. Eugènia, quina llàstima que no continuis aquest blog. Ho he estat llegint i és un xute de ànim. Cal més gens amb la teva mentalitat positiva!

    Una abraçada desde París,
    Alberto

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel teu comentari
      Faig blogs de viatges l'ultim diaridunaoptimista.cuba.blogspot.com

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Escriu un comentari